review:active soap

Posted by Suci Permatasari at 13.56




 me bought this product because cheap only 1730 rupiah.seems like another antibacterial soap benefit is kill germ , protect health and  keeps clean all day long with fragnance lavender which mosqouito hate this smeel so u protect from mosquito bite. this product available in arabic packaging me check to oficial website manufacture bkp.
me tried this product smell is lil bit smooth, first time  tried my skin add itch me continue used this soap and day by day my skin less itch but still itch maybe its not match with my skin maybe i must stop use this product.

likes:
cheap
scent

dislike
not match on my skin

saya membeli produk ini karena murah hanya 1730 rupiah. seperti manfaat sabun antibakteri lain adalah membunuh kuman, melindungi kesehatan dan menjaga bersih sepanjang hari dengan fragnance lavender yang mosqouito benci smell ini sehingga u melindungi dari gigitan nyamuk. produk ini tersedia dalam kemasan arabic saya memeriksa untuk oficial situs pembuatan BKP.

saya mencoba bau produk ini adalah lil bit mulus, pertama kali mencoba kulit saya gatal add saya terus menggunakan sabun ini dan hari demi hari kulit saya kurang gatal tapi masih gatal mungkin yang tidak cocok dengan kulit saya mungkin saya harus berhenti menggunakan produk ini.

suka:

murah

harumnya

benci

tidak cocok di kulitku

0 comments:

 

catatan suci Copyright © 2012 Design by Junaid Ahmed TechOpti