b&b kids spray cologne-strawberry

Posted by Suci Permatasari at 21.47

halo halo hari senin ya semoga kalian sehat semua ya,  slogan i hate monday  hahahaha  macet  pastinya hari pertama dalam seminggu sih.

oh iya hari ini aku mau review parfum yang aku beli  bulan desember.

aku pikir kalian akan tertawa karena aku masih pakai parfum bocah, ya soalnya parfum bocah itu tidak membuat urat nadi aku berminyak ya kan.

okey.

kemasan? cute cute cute ini tokoh kartun power puff girl blossoom terus juga warna favorit aku merah.

harga?
murah sekitar 8500-9500

wangi?
tidak terlalu strawberry lebih cocok  biskut dan alkoholnya kecium lumayan pekat.

beli lagi
mau coba varian lain saja dan gampang ditemukan :)

Monday halo hopefully all of you healthy ya, i hate monday hahahaha slogan certainly jammed the first day of the week anyway.

oh yes today I want to review a perfume that I bought in December.

I think you guys are going to laugh because I still wear perfume boy, yes boy perfume because it does not make me oily veins is not it.

okey.

packaging? This cute cute cute cartoon power puff girl blossoom continue also my favorite color is red.

price?

cheap around 8500-9500

fragrant?

not too strawberry biskut more suitable and passable thick smell of alcohol.

buy again

Just want to try other variants and easily found :)in indonesian supermarket

0 comments:

 

catatan suci Copyright © 2012 Design by Junaid Ahmed TechOpti